Tuesday, January 25, 2011

Adoiai

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang berhormat Tan Sri Mohamad Syafiq bin Abdul Rahim, yang berbahgia Mohamad Syafiq bin Abdul Rahim, barisan-barisan Mohamad Syafiq bin Abdul Rahim serta Mohamad Syafiq bin Abdul Rahim sekalian..... Hari ini saya akan mengarut dan terus mengarut mengenai perkara-perkara yang akan saya karutkan sebentar sahaja lagi..... Untuk pengetahuan semua, saya baru sahaja selesai menghabiskan cuti selama seminggu di rumah bapa saya di mana saya ialah Mohamad Syafiq bin Abdul Rahim..... Cuti tersebut amatlah bohsan ye... Saya ulangi cuti tersebut amatlah bohsan di mana saya tidak berpeluang untuk melakukan aktiviti2 yang menarik selain daripada makan, minum, melayan laptop,makan semula,mengambil adik di sekolah,tido,kemudian makan kembali...... Itu merupakan aktiviti wajib semasa berada di rumah...ape???cakap la kuat sket....pe dye??nape x kuar ngn kawan2???hehehe....ade je yg ajak kuar tp............aq ngah ade hal la plak tyme ue(yeke??)......aq pown x taw ar pe nk jadik ngan aq nie.....trok an aq??kepada sesiapa yg blom pernah jmpe aq nie, troskan la tdak berjumpe ye......aq nie x yah knal,1st tyme nengok pown da taw aq nie trok ek......huhu..abes la aq....bukan jadik andartu.....2 untuk pompuan laaa....aq jadik bujang lapok.....hahahaha...xde sape yg nak...aq pown ngah xde idea nk tulis pe nie....so pe nk jadik ngn aq nie????satu perkataan je yg aq ley cakap........ADOIAI......kennyfm roger n out(o_0)

1 comment:

  1. same3 . bohsan doe cuti . hahaha . btw pink seyh . hahaha .

    ReplyDelete